21 maj 2009

Läkarbesök och plugg

Idag har jag varit och tagit cellprov för första gången. Det gick rätt fort.
Kom till jobbet och åt frukost en andra gång (gratis), pratade med en hissrädd man och väntade på DHL.
Hem sen och var tvungen att slumra en liten stund, en timme eller så.
Pratade med mor och bror i telefon och planerade lite inför Skånebesök.
Sen har jag monterat en av mina bilder till Konstbussen på fin ram som M gjorde i skolan idag till mig, bara tre kvar..

Nu har jag pluggat körkortsteori i några timmar på datorn också. Det börjar närma sig nu.. Måndag är dagen.
Imorgon ska jag jobba med kvitton och Excel för Maria. Mycket blir det på ett år. M jobbar på Snotty på kvällen så man kanske kan ta sig en liten afterwork till kompispris. Fredag blir det riskutbildningsteori på Dalens Trafikskola och sen är allt klart inför proven.
Nära nära..

Lite nervös måste jag erkänna. Jag har bestämt mig för att klara allt på första försöket. Har inte riktigt råd med mer. Jag får väl i och för sig ta mig råd i så fall, men då blir det knapert.

Nu ska jag ta mig till sängs (sitter i sängen, men syftar på intåget under täcket utan dator i knät..)

Inga kommentarer: