10 juni 2009

Ett efterlängtat plastkort har anlänt

Via rekommenderat brev till posten. Det landade i min hand via en snubbe som via en avi med hjälp av mitt pass, så man vet att det var jag som var där, hittade det på rätt hylla på posten.
Jag vill sitta och titta på den lilla platsbiten mest hela tiden.

Känns jävligt skumt att jag liksom har det nu. Bara sådär.

Grymt.

Imorgon åker jag till Göteborg med tåget för att på fredag åka med bil till Skåne (tro mig eller ej, men det blev billigare så) med min bror med fru och barn (jaaa träffa Ivar!).
Studenten är det som stundar för min ena kusin och det är på tiden att jag tar mig ner och hälsar på nu faktiskt.
Mamma kommer förmodligen också så jag får passa på att träffa alla västkustskar och skåningar nu på en och samma gång. Det blir nog trevligt.

Men nu ska jag glo på tv.


PS. Fast jag vill bara köra bil hela tiden.

Inga kommentarer: