12 mars 2009

det är mycke nu..

måste göra bokslut i företaget som jag borde gjort innan årsskiftet men inte hann. måste skicka in preliminär självdeklaration (baserad på bl a bokslutet) så att dom kan räkna rätt på min preliminära F-skatt som jag måste betala (har inte betalat den på två månader för jag har inte råd).
vad händer egentligen om man inte betalar f-skatten i tid? ingen vet. har aldrig fått en påminnelse när jag har varit sen förut. har aldrig fått en straffavgift. har inte fått betalningsanmärkningar så vitt jag vet.
hmm.

måste fixa klart hemsidan. och plugga mer körkortsteori (fast det gjorde jag faktiskt igår rätt länge!).
måste fixa arbetsprover innan 15:e april. det kan låta som gott om tid, men varje helg (nästan) är uppbokad med saker, åtminstone nånting, som gör att tiden rinner iväg lite fortare än beräknat.

måste jobba nu.

måste sova bättre och lite tidigare.


annars är det bra med mig, du rå?

Inga kommentarer: