29 mars 2009

Snoooor..

Usch, jag är sketförkyld. massor med snor i min näsa och huvudet känns svullet.
Trist.
Fredagen var ändå trevlig med inflyttningsfest hos Jenny vid Fridhemsplan. Schysst lägenhet med mycket folk och litet litet spextema. Var inte så många som hade fattat temat, men jag hade i alla fall ett stort metallicrosa pärlhalsband..
M hade skärmmössa med röd genomskinlig skärm.
Carl hade laxrosa kostym. Det var nice.

Men nu..uuuääää...
jag vill bara skölja min näsa och ligga i soffan och sova tills det går över.
Tittade på televisionen hela dagen igår och kände för en gång skull att det är värt att vända ut och in på plånboken varje månadsskifte för att kunna ha filmkanaler och snabbt internet.
Men idag pallade jag inte riktigt det.
Har gjort en duktig grej, fixat min cykel!
Nytt styre, ny sadel och avfettat kedjan och sen oljat in den med riktigt smörjmedel (inte frityrolja som jag nödlösningssmörjde med sist...).
Känns ändå bra att ha gjort nåt.
Sen fikade jag och M med kaffe och choklad- och hasselnötskakor.
Mumsisch!

Inga kommentarer: