30 november 2008

Adventsfika, övningskörning och Toothloose

Idag har jag varit på adventsfika hos Stina i Bredäng. Starkglögg, julmust, pepparkakor, nybakade fluffiga lussekatter, hemmagjord ischoklad, Trivial Pursuit och goda vänner.
Mycket trevligt.
I fredags hade vi vår premiärspelning med bandet, Toothloose, på KT&D. Fan va kul det var! Folk var så jävla peppade och vi var så jävla peppade och det var mest askul hela tiden!
Vi har även fått två (typ två och en halv) förfrågningar på nya spelningar också.
Plus att det var en pangfest och jag drack den godaste vodkan jag nånsin har smakat. Den var som att dricka ett lent rödvin. Självklart direkt importerad från Ryssland.
ojoj. Jag brukar inte tycka om att dricka vodka rent, men nu förstår jag varför det finns så många bilder på ryssar som dricker bara vodksi.
Nog om det.

Imorgon ska jag ha min första körlektion med riktig lärare på Trafikskolan. Lite nervös är jag. Körde lite med M idag, men det var typ tio minuter bara, men jag var tvungen att köra den sträckan bättre än när jag var där sist, så vi passade på. Körde även i fredags men då vart det typ 30-40 minuter i alla fall.
Mera mera!

Nu ska vi kolla på film.

Inga kommentarer: