21 november 2008

Kallt!

Nu är det nästan vinter ju! Kallt som fan, glad att jag gjorde värsta klippet på Emmaus för inte så länge sedan när jag köpte en lång ull-tröj-kavajliknande variant som värmer skönt.
Igår var jag och M och tränade. Första gången för mig sen innan förkylning och Berlin, alltså ca 3 veckor sedan..
Det var jävligt gött! Har kännt mig lite stel i kroppen och inte kunnat sova ordentligt på ett bra tag och misstänkte att bristen av så kallad skrotlyftning var en del av problemet (förutom förkylningen då..). Tror att jag hade rätt, sov mycket skönare inatt.

Snart kommer M hem och då ska vi äta kanelbullar, jag bakade ca 40 st i måndags och frös in ett gäng, och dricka kaffe. Sen ska vi ut och övningsköra 2:a gången gillt. Förra gången var för exakt en vecka sedan, eller om det var på lördagen, men det var i vilket fall askul. Jag vill lära mig köra mer bil så fort som möjligt det är så coolt!

1 kommentar:

Kristofer sa...

posta kanelbullar till min adress.