4 januari 2009

Nytt år

Första bokstäverna på nya året och jag måste erkänna att jag har varit lite lat och inte skrivit. Förlåt, jag ska inte göra om det.
Nyårsafton var fantastisk med middag och god champagne och sen pangfest med utsikt över hela stan. Man blev lite sentimental.
Vi var uppklädda ut i fingerspetsarna och galafransarna var på.

Jag har lyckats övningsköra ända till Liljeholmen utan att bli alltför stressad. Två gånger, typ. Fast jag har kört tre gånger efter nyår. Och den gången som var typ gick fären till Axelsberg, men det är ju typ samma sak som Liljeholmen. Vägmässigt alltså, samma slags vägar.

Ett besök på IKEA igår hanns med också. Fy fan va mycket folk det var. En timme tog det att ta sig igenom vilket jag tycker är ganska snabbt jobbat ändå. Vi visste ju allt vi skulle ha, och typ vart det fanns någonstans.

Nu ska jag lägga mig i nybäddad säng med nyinköpta sängkläder.
Godnatt.

Inga kommentarer: