27 februari 2009

Fotoboken och 20-talet

min bild
Igår var det releasefesten på Berns.
Shit va kul det var att få se alla bilder, om min egen bild stort också!
Fick signera ett ex åt en tjej som hade en kompis som hade med ett foto i boken. Hon var lite gullig som ville ha min autograf.. Tror att hon försökte samla in alla fotografers signatur men vet inte om hon lyckades så bra. Det var ju en massa annat folk där också.
Man fick också se vilka bilder som var inskickade men som inte kommit med.

Sen gick vi och träffade Julia, Elsa, Krille, Gabbe, Viktor, Ida och Martin på Bauer.
Stället ser mycket mindre ut utifrån, men så brukar det kanske vara, speciellt på götgatan.

M är och fikar med en kompis nu och Lone ska komma hit och sy en 20tals-klänning. Ikväll blir det cocktailfödelsedagsfest (20tals-tema) för Tuva och Emelie.
Jag ska ha min mesta galaklänning.

Inga kommentarer: