4 februari 2009

klipp klipp

Sofia var här idag. jag klippte hennes hår.
jag har klippt hennes hår kanske fyra gånger nu.
jag gillar att klippa hår, det är ett trevligt ljud. sen om man får folköl som betalning kan man ju inte tacka nej!
jobbade inte så länge idag. tre halv fyra typ. dagarna brukar se ut ungefär så när jag jobbar nu för tiden. skönt att man inte är timanställd..
puh.

M är och passar lillebror men jag hoppas hon kommer hem snart för jag är lite trött.
åt slappmiddag (pastasallad, nej inte färdigköpt.) innan Sofia kom hit men tänkte dricka te och äte macka nu snart. köpte mjukt bröd idag också så jag slipper äta det dära söta limpbrödet vi har i frysen.

hm.

arbetsproverna klurar i mitt huvud.
svårt att fokusera när jag har tiden på min sida.
kommer på saker på jobbet men hinner inte göra innan jag har glömt. eller hinner inte finlira tankarna tillräckligt så att det är något att komma ihåg.

jaja.

Inga kommentarer: