15 december 2008

Körlektion del 2

Tillbaka nu. Det kändes bra att köra bil. Hon var trevlig, Eleonor, och lugn. Det kändes som om jag fick köra mer än förra gången, men det är nog bara för att jag körde en längre sträcka och inte så mycket runt runt i samma kvarter.
Det känns ändå som om det går framåt, även om jag har problem med kopplingen i starten ibland. Speciellt på lektionerna av någon anledning. Tror att det beror lite på att den tar på annat ställe än i Edda (vår lilla röda) och att man måste hålla emot mer för den är trögare. Sen är jag nog lite nervös också och vill göra allt exakt rätt och också komma iväg och få köra så mycket som möjligt.
Men det är nog bra att jag tänker mycket på vad jag gör innan jag kör iväg, då kommer ju det sitta bra i ryggmärgen sen! eller?
jag tror det i alla fall.

Sen har jag varit ute och utnyttjat den fina morgonen och frosten och solen lite genom linsen.
Jag gillar frostkristaller dom är så coola.

Inga kommentarer: