20 april 2009

Oj oj oj.

En ny kamera..wow!
en fuji finepix F60fd. från massa folk var den presenten. ska få en lista av M så jag minns alla.
fan va grymt!
Och far gav mig 1TB mer plats på mitt skrivbord i födelsedagspresent.
Var länge sedan jag hade såhär mycket ny teknik på en gång. Det är härligt.

Pangfest var det också i lördags. jag hade mycket guld och pärlor på mig. och diverse krimskrams. Fina guldhängslen hade jag hittat på stan.
Goa bönröror åt vi och jag hade bakat bröd hela dagen. Åtta stycken bröd..
Bästa löpande-band-brödbaket jag gjort på länge.
Det var en bra helg och en bra vecka.

Idag har jag haft min sista (antagligen) trafiklektion. Inga fler bokade och inte mer pengar inbetalade. Nu ska jag boka Riskutbildning (halkbana och sånt..) och sen köra lite mer och plugga lite mer och sen köra upp.

M har praktik och bygger timmerhus i Gnesta denna veckan så det känns lite ensamt. Men jag har ju mina nya leksaker och kabel-tv så det ska nog gå bra. Dessutom har jag pimpat till min cykel lite med nytt styre, ny sadel och oljad kedja. Och så har vi ju två katter nu för tiden också.
Nu ska jag rulla.

Klart Slut.

2 kommentarer:

Kristofer sa...

Heeeeej, grattis i efterskott duuuu. ! Hoppas att allt är bra med dig.

Jeanette sa...

Hejsan!
Jag undrar om du vet var jag kan få tag på guldhängslen.