16 oktober 2008

Utredning uppstyrning

Igår uträttade jag en del.

Jag gick och gjorde en synundersökning med felfritt resultat, postade ansökan om körkortstillstånd och ansökan om handledartillstånd, städade mitt skrivbord helt plötsligt 22:30 när jag fick ett ryck av superkrafter, plockade undan den där högen med saker och kläder som har legat och gäckat mig under vardagsrumsbordet ett bra tag nu.

Och oj vad skönt det var imorse!
Inte när jag skulle gå upp alltså utan när jag hade stått upp en stund och vaknat till liv efter att ha kravlat mig upp ur sängen sisådär 6 1/2 timme efter att jag gått och lagt mig.

Jag letade även fram mina hemnycklar som har varit borta sen vi kom hem från Norge så att jag slipper använda tvättstugenyckelknippan och M slipper att bara låsa överlåset.
Dom låg för övrigt i väskan jag hade med mig till Norge..
Jag kanske ska byta taktik när jag letar? Inte bara skaka och lyssna om jag hör nycklarna skramla.

Inga kommentarer: