19 oktober 2008

Storstädning

Shit vad vi har pysslat hemma idag! Vikt sex maskiner tvätt, dammsugigt hela lägenheten, skurat i köket och badrummet och jag har organiserat hela min garderob. Garderoben var verkligen på tiden! Det blir så svårt att ta på sig de kläder som man vill ha om man inte ser vad man har att välja mellan. Det blir som att man kollar lite löst på det man ser (alltså det som ligger överst eller näst överst) och tar det som typ passar ihop. Nu har ju jag rätt mycket svarta kläder så det är inte så svårt att matcha, men ändå..

För övrigt så är det en kvinna som har varit i lokalen här brevid, som jag var intresserad av, och pysslat runt lite. Jag var där inne idag och sa hej och kollade vad det skulle bli där. Hon är tydligen smyckesdesigner och ska ha ateljé och lite butik där. Väldigt trevlig var hon i alla fall och vi bytte kort. Hon hade en fotograf som hon samarbetar med men kanske kommer ha lite utställning på väggarna och så. Får se om man kan samarbeta lite där. Jag sa att jag hade varit lite intresserad av lokalen förut, men det hade hon redan förstått.. Jag gav upp det för ett tag sen pga pengarna. Det hade varit schysst att ha den, men jag har inte råd nu ändå. Det är skönt att den inte står tom i alla fall så det händer lite grejer här omkring också.

Ja, det var väl det som var dagen idag. Nu ska jag fixa lite med bilder.

Just det, har fått både mitt första och andra bud på traderaauktionen nu. Jävligt pepp!

Inga kommentarer: